Profil odwiedzającego

Targi zoologiczne Pet Fair ze względu na formułę H2H (Human to Human), łączącej elementy B2B i B2C, to impreza adresowana do producentów, partnerów branżowych oraz szerokiej grupy odwiedzających. Dwa Pierwsze dni (13-14.09) oddajemy do dyspozycji przedstawicielom branży (B2B), natomiast trzeci dzień Targów (15.09) jest dniem otwartym zarówno dla branżowców jak i dla szerokiej publiczności (B2C), bezpośredniego klienta, odbiorcy produktów zoologicznych. Targom towarzyszy bogaty program wydarzeń, adresowanych dla przedstawicieli pet biznesu, hodowców, hobbystów oraz szerokiego grona odwiedzających.

Klienci branżowi

  • sklepy stacjonarne
  • hurtownie
  • sklepy internetowe
  • producenci i dystrybutorzy
  • sieci sklepów
  • gabinety weterynaryjne
  • salony pielęgnacji zwierząt i hotele
  • hodowcy oraz związki i stowarzyszenia

Klienci indywidualni

  • miłośnicy, pasjonaci i właściciele zwierząt
  • mieszkańcy Miasta Łodzi oraz aglomeracji Łódzkiej
  • rodziny z dziećmi
Międzynarodowe Targi Zoologiczne PET FAIR